ارتباط تلفنی : 09145806695
ارتباط پیامکی : 5000234366
سفارش سامانه پیامک

کاربر گرامی : شما توسط فرم زیر می توانید سامانه پیامک خود را سفارش داده و به صورت آنی تحویل بگیرید . لطفا قبل از تکمیل فرم ، به موارد زیر دقت نمایید :

لطفاً قبل از سفارش ، قوانین تات نت را به صورت کامل مطالعه نمایید .
پس از ثبت سفارش ، هزینه پنل به صورت موجودی منفی ( – ) برای شما در سامانه محاسبه میگردد و جهت پرداخت هزینه می توانید توسط شارژ حساب ، موجودی را افزایش دهید و در حقیقت هزینه پنل را پرداخت نمایید . هزینه میزان پیامک هدیه به صورت اتوماتیک از هزینه نهایی پنل ( مبلغ قابل پرداخت ) کسر میگردد . پس از پرداخت هزینه سامانه از بخش پشتیبانی اعلام نمایید تا موجودی شما صفر گردد .
جهت فعالسازی خط اختصاصی ، می بایست مدارک خود را تکمیل نمایید . ( مدارک مورد نیاز و نحوه ارسال )

 

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
تعرفه بسته ها
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
گارانتی برگشت وجه

کیفیت خدمات تات نت تضمین شده است . رضایت کامل شما از تات نت بزرگترین هدف ماست و به همین دلیل ما نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با ارائه با کیفیت ترین خدمات به این هدف نائل شویم .

برنامه ” گارانتی رضایت ” بخشی از تلاش ما در این راستا است . شما می‌توانید آن دسته از خدمات تات نت را که تحت پوشش این برنامه قرار دارند به مدت 7 روز از تاریخ خریداری به هر دلیل به ما بازگردانید که یا با خدمات جدیدی تعویض شود و یا کل قیمتی که برای آن پرداخته‌اید را دریافت نمائید .

آن چه که ما را قادر می‌سازد تا چنین خدمتی را به مشتریان تات نت ارائه کنیم اعتقادمان به کیفیت خدمات ارائه شده در مجموعه بزرگ تات نت است .

در طرح گارانتی رضایت مشتری با توجه به موارد زیر ، هزینه پرداخت شده توسط مشتری در صورت عدم رضایت ایشان ، برگشت داده خواهد شد .

 

از شما خواهشمندیم جهت استفاده از گارانتی رضایت به موارد زیر دقت نمایید :

 

  • تنها پنل های کاربری تات نت دارای طرح گارانتی رضایت می باشد و پنل های نمایندگی شامل این طرح نخواهد بود .
  • این طرح تا 7 روز پس از زمان خرید مورد پذیرش واحد فروش تات نت قرار می‌گیرند .
  • با توجه به اینکه خطوط اختصاصی به نام کاربر ثبت شده و در صورت مرجوع سازی قابل استفاده نخواهد بود ، هزینه خط اختصاصی کسر و مابقی هزینه به صورت کامل برگشت داده میشود .

 

آخرین ابزارهای آزمایشگاه :  

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ، اطلاعات زیر را تکمیل و کلید ورود به پنل را کلیک نمایید .

نام کاربری :
کلید عبور :

                          

رمز عبور خود را فراموش کرده ام !
بستن پنجره