ارتباط تلفنی : 09145806695
ارتباط پیامکی : 5000234366
قوانین سرویس دهی و استفاده از سامانه تات نت
کاربر گرامی ، تات نت بر روی رعایت قوانین بسیار سخت گیر بوده و سرویس دهی بدون اختلال به کاربران خود را ، از هر چیز دیگر مهم تر میداند . لذا از شما خواهشمندیم قبل از ثبت نام و خرید سرویس ، حتما قوانین زیر را مطالعه نمایید .

 

لازمه استفاده از سرویس های تات نت ، پذیرفتن قوانینیست که در زیر به صورت کامل ذکر شده است و هر کاربر میبایست این قوانین به صورت کامل مطالعه کرده و سپس اقدام به سفارش سامانه پیامک نماید :

ماده 1 : برای استفاده از پنل پیامک ، کلیه کاربران می بایست اطلاعات مورد نیاز مانند ، نام – نام خانوادگی – شماره تلفن تماس – آدرس کامل پستی – کد ملی و شماره شناسنامه ، تصویر کارت ملی و شناسنامه ، اخرین قبض تلفن را در اختیار تات نت قرار داده و پس از بررسی و تایید اطلاعات ثبتی ، و پرداخت هزینه سامانه ، خط اختصاصی فعال میگردد . در صورت عدم تکمیل اطلاعات ،خط اختصاصی نیز فعال نخواهد شد .

ماده 2 : ارسال پیامک با محتواهای زیر ممنوع و خلاف قوانین می باشد :

  • انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی ، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث ، مطالب نفرت آمیز ، …. ، غیر اخلاقی و غیر قانونی در متون پیامک های ارسالی
  • ارسال هرگونه پیامک شخصی و بی محتوا حتی برای تست به گوشی خود ، غیر مجاز می باشد .
  • پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی مجاز و همچنین جهت دهی به مسائل مملکتی مانند : شرکت در انتخابات نامزد های مختلف ، تحریک افکار عمومی برای شورش در کشور و مسائلی از این دست
  • استفاده از متون خلاف شئونات اخلاقی و مذهبی
  • استفاده از متون مربوط به مطالب مستهجن ، افترا آمیز ، دشنام و خارج از اخلاق یا بی حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی
  • بیان لطیفه هائی که منجر به اهانت به هم وطنان و یا اقشار خاص گردد و خلاف شئونات اخلاقی باشد
  • ارسال لینک به سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همچنین سایتهائی که به اشکال مختلف روابط و رفتارهای فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را پایمال نماید
  • ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی در زمینه انواع داروهای گیاهی ، ترک اعتیاد ، چاقی و لاغری و پزشکی غیرقانونی می باشد و نیاز به کسب مجوز می باشد ، در صورت ارسال هرگونه پیامک در این باره پیگرد قانونی خواهد داشت. در صورت نیاز به ارسال این گونه پیامک ها با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و پزشکی غیرقانونی بوده و نیاز به کسب مجوز می باشد ، ارسال این گونه پیامک های پیگرد قانونی خواهد داشت . در صورت نیاز به ارسال این گونه پیامک ها با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • تبلیغات شبکه ها و یا برنامه های ماهواره ای نیز غیرقانونی می باشد
  • ارسال پیامک های به دور از واقعیت حتی به قصد شوخی با دوستان و آشنایان غیرقانونی می باشد و پیگرد قانونی دارد. ارسال هرگونه پیامک غیرمتعارف از جانب اپراتورها (ایرانسل ، همراه اول … )
  • ارسال لطیفه ، جک ، مسائل خانوادگی وبرنده شدن جایزه (سیم کارت ، کارت شارژ ، خودرو و …) یا دریافت اطلاعات بانکی و شخصی
  • ارسال هرگونه پیامک درآمد زایی بدون مجوز ممنوع می باشد .
  • ارسال هر گونه پیامک سرِکاری و بی محتوا ، شوخی و ارسال سیاسی و ارسال هرگونه پیامک ناشناس ( مشخصات فرستنده در متن پیامک ذکر نشده باشد ) حتی برای تست
  • تمامی تبلیغات مرتبط با حوزه خدمات پزشکی و خوراکی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی ، مکمل‌های غذایی و تجهیزات پزشکی بدون مجوز کتبی از سازمان نظام پزشکی
  • فروش هرگونه فیلتر شکن یا V~P~N غیر قانونی بوده و حتی ارسال مشخصات این اکانت ها از طریق پیامک ، غیر مجاز بوده و نه تنها پنل متخلف مسدود می گردد ، بلکه ایشان به مراجع قانونی جهت پیگیری های بعدی معرفی خواهند شد .
  • با توجه به ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ، ارسال پیامک های مرتبط با تبلیغ سفرهای خارجی ممنوع می باشد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

 

ماده 3 : کلیه پیامک های ارسال شده ، توسط واحد پشتیبانی تات نت بررسی و در صورت مشاهده پیامک هایی که شامل موارد ذکر شده در ماده ۴ باشد ، قوانین زیر بر آن اعمال خواهد شد .

  • فوراً دسترسی کاربر به سیستم وبسرویس و پنل پیامک و سایر سرویس هایش قطع خواهد شد .
  • اطلاعات کاربر جهت پیگیری بیشتر ، برای ستاد جرایم رایانه ای و همچنین در صورت نیاز مراجع قضایی ارسال خواهد شد .

در صورتیکه از مقررات سایت و مقررات جمهوری اسلامی ایران تخطی نمائید ، مسئولین تات نت می توانند بدون اخطار قبلی سیستم وب سرویس و پنل پیامک شما را مسدود و عضویت شما را به حالت تعلیق در آورند .

ماده 4 : تات نت تحت هیچ شرایطی مسئولیت خسارتهای وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته در پیامک های ارسالی را نمی پذیرد .


ماده 5 : مسئولیت تمامی پیامک های ارسالی ، به صورت کامل بر عهده شخص سفارش دهنده پنل پیامک بوده و تات نت هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای ارسالی آن کاربر مربوطه ندارد .

ماده 6 : تات نت می تواند با توجه به سیاست های اعمال شده از طرف اپراتور های طرف قرارداد ، قوانین خود را تغییر دهد و در صورت نیاز ، مدارکی را نیز از مشترک ، درخواست نماید و در صورتی که مشترک حاضر به ارسال مدارک مورد نیاز نشود ، حساب کاربری ایشان تا زمان تکمیل مدارک غیر فعال خواهد بود همچنین میتواند هر قسمتی از این توافقنامه را در هر موقع تغییر دهد . متن توافقنامه همواره برروی سایت تات نت قابل ملاحظه بوده و در صورتیکه در هر زمان با این قرارداد مخالفت داشته باشید می توانید از عضویت این سایت انصراف دهید .

ماده 7 : تات نت سرویس حاضر را به همان شکلی که هست ارائه می نماید و تا زمان ارائه سرویس از اپراتور های طرف قرارداد میتواند به مشترکین خود سرویس دهی داشته باشد . در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی در قبال سرویس های ارائه شده ندارد .

ماده 8 : تات نت دارای قسمت پشتیبانی ( داخل سامانه ) می باشد و تلاش خود را همواره جهت ارائه خدمات مطلوب می نماید ولیکن تعهدی نسبت به سرعت پاسخگوئی ، عدم پاسخگوئی به سوالات و غیره ، به علت حجم تماسها ندارد . همچنین مشتری تنها می بایست از طریق بخش تیکت در سامانه خود درخواست پشتیبانی ارسال نماید .

ماده 9 : با توجه به استفاده از خطوط 3000 و 1000 و عدم برگشت هزینه پیامک های نرسیده در این اپراتورها ، تات نت مسئولیتی در قبال پیامک های نرسیده ندارد .

ماده 10 : تات نت در زمان های حساس و اضطراری ، از طریق پیام های داخلی در سامانه و همچنین پیامک به مشترکین ، شرایط مورد نظر به اطلاع کلیه مشترکین خواهد رساند . در صورتی که مشترک بدون توجه به شرایط اعلام شده ، پیامک تکی ، گروهی و … ارسال نماید ، و پیامک های ارسالی به دست مخاطبین مورد نظر نرسیده باشد ، مسئولیتی متوجه تات نت نخواهد بود . همچنین مشترک می بایست شرایط را پذیرفته و تا اطلاع بعدی از ارسال پیامک خودداری نماید .

 

ماده 11 : استفاده از این سامانه برای وب سایت هایی با مضامین زیر غیر قانونی می باشد .

  • وب سایت هایی در مورد مسائل جنسی ( مطالب و تصاویر مستحجن ) و کودک آزاری فعالیت میکنند .
  • وب سایت هایی که حقوق مولف محصولی یا خدماتی را نقض میکنند .
  • وب سایت های مربوط به خصومتهای شخصی و یا قومی .
  • وب سایت هایی که به نحوی شامل متون و یا مفهوم تبلیغاتی غیرقانونی می باشد .
  • وب سایت هایی که به هر نحو قوانین دولت جمهوری اسلامی را نقض میکند .
  • وب سایت های عرضه کننده غیر قانونی محصولات فرهنگی

 

ماده 12 : هزینه های پرداخت شده در این سامانه به هیچ عنوان قابل برگشت نمی باشد زیرا مبالغ شارژ شده در حساب کاربری در جهت تامین اعتبار در اپراتور ها استفاده میگردد ، لذا قبل از پرداخت هر گونه وجه از واریزی مربوطه اطمینان حاصل بفرمایید .

 

ماده 13 : کلیه سرویس های تات نت اعم از پنل و خطوط ، به صورت 1 ساله در اختیار کاربران قرار میگیرد و کاربران پس از گذشت این مدت می بایست طبق تعرفه موجود در وب سایت تات نت ، جهت تمدید پنل و خطوط اقدام نمایند .

 

ماده 14 : تاریخ و زمان انقضاء پنل ها در پنل هر یک از کاربران موجود و قابل مشاهده می باشد به همین جهت تات نت وظیفه ای جهت اطلاع رسانی در مورد تاریخ انقضاء پنل ها به کاربران ندارد و کاربر میبایست تا زمانی که پنل ایشان مسدود نشده است جهت تمدید پنل خود از بخش پشتیبانی داخل سامانه اقدام نمایند .

 

ماده 15 : خط اختصاصی 14 رقمی هدیه تنها 1 هفته پس از ثبت نام کاربر و یا نماینده در سامانه ، به ایشان تعلق خواهد گرفت و پس از گذشت این مدت زمان دیگر اعتباری نخواهد داشت .

 

ماده 16 : دامنه ir. هدیه تنها 1 هفته پس از ثبت نام نماینده در سامانه ، به ایشان تعلق خواهد گرفت و پس از گذشت این مدت زمان دیگر اعتباری نخواهد داشت .

 

ماده 17 : در صورتی که حساب کاربری به دلیل تخلف مسدود یا غیر فعال شود ، هزینه بازگشایی مجدد 300.000 ریال خواهد بود که می بایست پرداخت گردد . همچنین تعهد نامه ای نیز از کاربر متخلف دریافت خواهد شد که کاربر می بایست آن را امضاء و اثر انگشت کرده و برای واحد امور مشترکین ارسال نماید . لازم به ذکر است در این وضعیت حساب کاربری متخلف به مدت یک هفته مسدود میگردد . در صورت تخطی مجدد از قوانین و ارسال غیر متعارف ، اطلاعات شخص متخلف ، بدون اطلاع قبلی به حراست ارجاء داده خواهد شد .

 

ماده 18 : عضویت در سامانه و تکمیل فرم ثبت نام ، به منزله پذیرش کلیه قوانین تات نت می باشد و کاربر تحت هیچ شرایطی نمیتواند به قوانین موجود اعتراضی نماید .

 

این قوانین در تاریخ 1390/9/18 تنظیم و در تاریخ 1392/1/21 تغییر یافته است و در صورت لزوم تغییر و اطلاع رسانی میگردد .

 

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
تعرفه بسته ها
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
گارانتی برگشت وجه

کیفیت خدمات تات نت تضمین شده است . رضایت کامل شما از تات نت بزرگترین هدف ماست و به همین دلیل ما نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با ارائه با کیفیت ترین خدمات به این هدف نائل شویم .

برنامه ” گارانتی رضایت ” بخشی از تلاش ما در این راستا است . شما می‌توانید آن دسته از خدمات تات نت را که تحت پوشش این برنامه قرار دارند به مدت 7 روز از تاریخ خریداری به هر دلیل به ما بازگردانید که یا با خدمات جدیدی تعویض شود و یا کل قیمتی که برای آن پرداخته‌اید را دریافت نمائید .

آن چه که ما را قادر می‌سازد تا چنین خدمتی را به مشتریان تات نت ارائه کنیم اعتقادمان به کیفیت خدمات ارائه شده در مجموعه بزرگ تات نت است .

در طرح گارانتی رضایت مشتری با توجه به موارد زیر ، هزینه پرداخت شده توسط مشتری در صورت عدم رضایت ایشان ، برگشت داده خواهد شد .

 

از شما خواهشمندیم جهت استفاده از گارانتی رضایت به موارد زیر دقت نمایید :

 

  • تنها پنل های کاربری تات نت دارای طرح گارانتی رضایت می باشد و پنل های نمایندگی شامل این طرح نخواهد بود .
  • این طرح تا 7 روز پس از زمان خرید مورد پذیرش واحد فروش تات نت قرار می‌گیرند .
  • با توجه به اینکه خطوط اختصاصی به نام کاربر ثبت شده و در صورت مرجوع سازی قابل استفاده نخواهد بود ، هزینه خط اختصاصی کسر و مابقی هزینه به صورت کامل برگشت داده میشود .

 

آخرین ابزارهای آزمایشگاه :  

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ، اطلاعات زیر را تکمیل و کلید ورود به پنل را کلیک نمایید .

نام کاربری :
کلید عبور :

                          

رمز عبور خود را فراموش کرده ام !
بستن پنجره