ارتباط تلفنی : 09145806695
ارتباط پیامکی : 5000234366
ارسال پیامک 10 ریال گران شد

بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۴ نمایندگان افزایش 10 ریالی قیمت هر پیامک موافقت کردند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از نشست علنی مجلس شورای اسلامی، بند الحاقی تبصره 19 ماده واحده لایحه بودجه 94 به تصویب نمایندگان رسید.
بر این اساس اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی موظفند، علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ 10 ریال از استفاده‌کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند.
پیش از آن نیز ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مبارکه پیشنهاد حذف این بند را ارائه و عنوان کرد: این بند باید حذف شود، تا پول از جیب مردم درنیاید. اکنون پیامک‌های تبلیغاتی از مردم پول‌های زیادی می‌‌گیرند.
ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی نیز در مخالفت با حذف این بند گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی پیامکی قابل تأمل است. خوشحال نیستیم که میلیاردها تومان پول به شرکت‌ها داده می شود و برای مردم هزینه دارد، اما از جهتی که این درآمدها قرار است، برای نیازمندان هزینه شود موافقیم.
در ادامه کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در موافقت با حذف بیان داشت:‌ مشکلات دستگاه اجرایی از جیب مردم نباید تأمین کنیم بنابراین باید بودجه جاری حذف شود. با افزایش هزینه پیامک همه به وایبر روی می‌آورند که مشکلات اخلاقی خانمان‌سوز به همراه دارد.
همچنین مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق از بند الحاقی دفاع کرد و گفت: باید ببینیم چقدر کارهای ضروری و غیرضروری از طریق پیامک انجام می‌شود و از طرفی هزینه آن صرف امور بیماران، نیازمندان، بسیجیان و دانشگاه پیام نور می‌شود

کمیسیون تلفیق پیشنهاد داده است این افزایش درآمد حاصله متناسب با وصول از محل اعتبار ردیف شرح زیر به دستگاههای ذی‌ربط اختصاص یابد:
1 – 35درصد به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران 20درصد جهت تأمین، تولید و کمک‌هزینه داروهای بیماران با اولویت بیماران صعب‌العلاج و سرطانی و 15درصد جهت افزایش اعتبارات سازمان امداد و نجات جهت خرید تجهیزات
2 – 20درصد به کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت توانمند‌سازی نیازمندان تحت پوشش
3- 20درصد به سازمان بهزیستی کشور جهت کمک به تأمین هزینه‌های درمانی و تجهیزات توانبخشی افراد تحت پوشش
4 – 5درصد جهت تحت پوشش قراردادن 50درصد حق بیمه تأمین اجتماعی بسیجیان معسر
5 – 5درصد به سازمان بیمه سلامت ایران جهت ارتقای پوشش تعهدات خدمات دندانپزشکی و خود مراقبتی کودکان و نوجوانان زیر چهارده سال
6 – 5درصد به دانشگاه پیام نور جهت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای
7 – 5درصد به سازمان پزشکی قانونی
8 – 5درصد به سازمان انتقال خون ایران بابت تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی.

لازم به ذکر است اسناد مربوطه ، به پیوست لینک به حضورتان ارائه می گردد

 

majles

irancell

 

hamrahaval

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
تعرفه بسته ها
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
گارانتی برگشت وجه

کیفیت خدمات تات نت تضمین شده است . رضایت کامل شما از تات نت بزرگترین هدف ماست و به همین دلیل ما نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با ارائه با کیفیت ترین خدمات به این هدف نائل شویم .

برنامه ” گارانتی رضایت ” بخشی از تلاش ما در این راستا است . شما می‌توانید آن دسته از خدمات تات نت را که تحت پوشش این برنامه قرار دارند به مدت 7 روز از تاریخ خریداری به هر دلیل به ما بازگردانید که یا با خدمات جدیدی تعویض شود و یا کل قیمتی که برای آن پرداخته‌اید را دریافت نمائید .

آن چه که ما را قادر می‌سازد تا چنین خدمتی را به مشتریان تات نت ارائه کنیم اعتقادمان به کیفیت خدمات ارائه شده در مجموعه بزرگ تات نت است .

در طرح گارانتی رضایت مشتری با توجه به موارد زیر ، هزینه پرداخت شده توسط مشتری در صورت عدم رضایت ایشان ، برگشت داده خواهد شد .

 

از شما خواهشمندیم جهت استفاده از گارانتی رضایت به موارد زیر دقت نمایید :

 

  • تنها پنل های کاربری تات نت دارای طرح گارانتی رضایت می باشد و پنل های نمایندگی شامل این طرح نخواهد بود .
  • این طرح تا 7 روز پس از زمان خرید مورد پذیرش واحد فروش تات نت قرار می‌گیرند .
  • با توجه به اینکه خطوط اختصاصی به نام کاربر ثبت شده و در صورت مرجوع سازی قابل استفاده نخواهد بود ، هزینه خط اختصاصی کسر و مابقی هزینه به صورت کامل برگشت داده میشود .

 

آخرین ابزارهای آزمایشگاه :  

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ، اطلاعات زیر را تکمیل و کلید ورود به پنل را کلیک نمایید .

نام کاربری :
کلید عبور :

                          

رمز عبور خود را فراموش کرده ام !
بستن پنجره